Jawa JD750 Touring

Hengerűrtartalom: 730 ccm
Teljesítmény: 74.8 LE
Nyomaték: 69 Nm
4.279.900

Ft

Miért érdemes a JD 750 by JAWA motorkerékpárokat választani? Azért, mert a JAWA RVM 500 projekt során szerzett tapasztalataink új célcsoportokat is elértek, ahol ezek a motorok elégedett tulajdonosokra találtak. A 2019-es bevezetés óta több év telt el, és sok boldog ügyfelünk most nagyobb teljesítményt, nagyobb hengerűrtartalmat és több modellváltozatot kér. Meghallgattuk ezt az igényt, és új partnert találtunk a „by JAWA” projekt folytatásához. Az eredmény: a JD 750 by JAWA néven futó motorkerékpárok.

A JD 750 by JAWA motorkerékpárokat soros, kéthengeres motor hajtja – ez a konfiguráció évtizedek óta elválaszthatatlanul összefonódik a JAWA neveivel. E név alatt három változatot kínálunk. Kettő közülük a hosszabb utazásokra és új élményekre készült: a Retro naked bike és a Touring „cruiser.” A harmadik modell modern dizájnnal rendelkezik, és a Racing nevet viseli.

Formatervezés szempontjából a JD 750 by JAWA sorozat az olasz Marabese stúdiótól származik. A motor megbízható finomhangolását a svájci Suter Racing végzi.

Motor és teljesítmény
Motor: 4 ütemű, folyadékhűtéses, soros 2 hengeres
Lökettérfogat: 730,4 cm3
Furat x löket: 83 x 67,5 mm
Sűrítési arány: 11,5:1
Teljesítmény: 55 kW (kb. 75 LE) 8500 fordulat/percnél
Nyomaték: 69 Nm 6800 fordulat/percnél
Váltó: 6 sebességes manuális
Végsebesség: ~185 km/h
A motort a svájci Suter Racing cég hangolta, biztosítva a megbízhatóságot és a versenyképes teljesítményt.

Váz, felfüggesztés és fékek
Váz: Dupla bölcsős alumínium váz
Első felfüggesztés: 43 mm-es fordított (USD) villák, állítható előfeszítéssel és húzóerő-csillapítással
Hátsó felfüggesztés: Központi lengéscsillapító-beállítás (szükség szerint állítható)
Fékek: Dupla 298 mm-es tárcsa elöl 4 dugattyús Brembo féknyergekkel, radiális főfékhengerrel és egyetlen tárcsa hátul
Kerekek és gumiabroncsok: 17 colos kerekek elöl 120/70ZR17 és hátul 180/55ZR17 méretben
Jellemzők
Elektronika: ABS fékrendszer, LED lámpák, háttérvilágítású kormányvezérlők, jól látható digitális kijelző
Versenyspecifikus beállítások: Könnyű lendkerék, kissé eltérő kipufogórendszer a teljesítményhangoláshoz
Súly: 275 kg (száraz)
Üzemanyagtartály: 24 liter, elegendő a sportos utazásokhoz